IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

Іміджеве свято моди  і краси «Star face of the season ss 2017» вже вдев’яте проводиться в Івано-Франківську.  Олександре, яка мета Ваших святкових презентацій? 

Все почалося з питання якості, оскільки організація та проведення таких заходів в Івано-Франківську та й загалом у Західній Україні не на високому рівні. Те, що  надихнуло створити такий проект, - це питання якості. Ну а мета свята - це всебічний розвиток дівчат. 

Що саме Ви маєте на увазі:  модельний бізнес? 

Ні, це не модельний бізнес. 

У чому різниця? 

Ми робимо акцент на розвитку особистості: щоб усі учасниці були всебічно рощвиненими і сформованими леді. Ми не позиціонуємо себе як модельне агентство чи конкурс краси. Бо те і інше вже є в Івано-Франківську. Іміджеве свято «Star face of season s’s» - це проект, який створює імідж  для  всіх учасниць  і для рекламодавців, спонсорів.  А конкурс краси в рамках проекту - це невеличка складова. На даний час немає схожих заходів, які допомагають розвиватися у сфері культури, краси, моди і стилю в такому форматі, як ми пропонуємо. 

Мода і стиль Прикарпаття  досі залишається на провінційному рівні, якщо порівнювати з іншими областями? 

На жаль, так. І одним з напрямків нашого проекту – це розвиток  галузі моди і фешн-індустрії в області. Насправді, це дуже важко бо знаходимося в умовах. коли якість залежить від грошей. Знайти кошти і зацікавити потенційних спонсорів та створити для них рекламний майданчик, - не таке вже й просте завдання.  

Повернуся до мого попередньго запитання. У чому Ви бачите різницю між дівчатами Івано-Франківщини та  інших областей України? 

Різниця в недостатній оцінці своєї особистості. Це те, над чим потрібно працювати. Усі  дівчата красиві, це факт. Але не кожна з них знає, що вона красива і чого варта в цьому житті. Крім базової підготовки -  дефіле, фото- та відеозйомки, - ми для них організовуємо різні семінари, майстер-класи, зустрічі з психологами і  стилістами, відомими успішними  людьми у сфері естетичного виховання. 

Які тонкощі і проблеми вашого бізнесу? 

Основана проблема бізнесу- це спонсори. Ми працюємо над тим, щоб запропонувати ефективний рекламний майданчик для фірм, торгових марок, брендів. Ефективна реклама - це ще один напрямок проекту. 

На жаль, не всі розуміють, що таке ефективна реклама. Зберігається досі стереотип з радянських часів, що ефективна реклама - це тільки зовнішня реклама - білборди і сітілайти. Я працював у галузі маркетингу, досліджую світові тенденції рекламних кампаній  і можу сказати, що вони кардинально відрізняються від наших вітчизняних. Є прогресивні методи - створювати позитивні емоції, стоврюючи позитивний імідж компаніям. Але до цього рівня і цих методів  ще не доросли. Суспільство не встигає за світовими тенденціями. Часто, коли ми пропонуємо фірмам  рекламну співпрацю, вони не до кінця нас розуміють і закривають перед нами двері. 

Назвіть,  будь ласка, найуспішніші  проекти «Star face family». 

Насамперед, свято моди та краси, яке ми проводим двічі на рік. Після проведення таких заходів ми підписуємо контракти з дівчатами і працюємо з ними на локальному рівні. Це різноманітні фото- та відеозйомки. Наші клієнти - це «Буковель», «Вода клаб», іспанська косметологічна компанія «LACME» та багато інших. До речі, цього року наступне свято ми проведемо вже у Львові.  Нашу концепцію і наше бачення ми представимо львівській публіці.  

Львівська публіка дуже вибаглива. Звідки вони про вас дізналися і чи важко було вийти на фешн-ринок  Львова? 

Насправді - важко. Бо ми не маємо підтримки з боку спонсорів, лише ентузіазм. Але Львів досить гарно відгукувався про нас.  Коли ми розповіли детальніше про проект нашим друзями фешн-фотографам, стилістами і журналістам, то вони з ентузіазмом погодилися спільно організувати таке свято у Львові. 

Олександре, які Ваші бізнес-принципи? 

Найголовніше в нашому бізнесі - це ідея. Якщо створити достойний і вартісний проект, публіка рано чи пізно це оцінить. Робити щось корисне для людей і розвивати соціально відповідальний бізнес - це головне, адже чим більше віддаєш, тим більше отримуєш.  Мій особистий бізнес-принцип - це всім відомий вислів: «бачу ціль - не бачу перешкод». Якщо я ставлю перед собою ціль і розумію, що ця ціль буде корисною для інших, то зроблю все, аби її реалізувати. 

 

Мар’яна ЦИМБАЛЮК 

 

 

 

 

 

 

  

 










ПОШУК ПО ДАТІ