IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Надії рестораторів на двократне зростання відвідувачів і виручки не виправдалися
Пісенний конкурс Євробачення, який проходить в Києві з 9 по 13 травня, не дозволив рестораторам отримати надприбутки. Власники закладів розраховували на двократне зростання відвідуваності, але в більшості столичних кафе, барів і ресторанів напливу гостей не спостерігається. Київська адміністрація заявляє, що в столиці приїхало не менше 20 000 іноземців. У самому центрі міста і біля станції метро Лівобережна в травні учасники ринку фіксують відтік відвідувачів на 20-25% в порівнянні зі звичайним періодом.

Київські кафе, бари і ресторани розраховували в ході пісенного конкурсу збільшити продажі, говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Розрахунок був простим. Страви і напої в більшості столичних закладів приблизно в два-три рази дешевше в порівнянні з країнами ЄС, що дозволить європейцям навіть не дивитися на ціни. "Ціни на страви і напої не підвищувалися", - уточнює вона.

Очікуваного ефекту пісенний конкурс не приніс. "Продажі в першій половині травня не виросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, - повідомив LIGA.net співвласник мережі Піца Челентано в Києві Максим Храмов. - Пожвавлення в зв'язку з проведенням конкурсу Євробачення не помітили".

"Приїхали кілька тисяч чоловік і розчинилися в п'ятимільйонному місті", - говорить співвласник мережі Pesto Cafe Дмитро Погребицький. У заклад мережі на Русанівці зайшло лише кілька іноземців, додає він.

Гірше йдуть справи в закладах в центрі міста і в біля метро Лівобережна. "Відвідуваність упала приблизно на 15-20% в порівнянні зі звичайними днями. Хрещатик перекритий, і кияни сюди практично не їдуть, іноземців трохи", - констатує директор ресторану на Хрещатику, який побажав залишитися неназваним.

В окремі дні кафе, бари і ресторани недорахувалися близько 20% продажів, підтверджує Насонова. В середньому, за її інформацією, закладу в центрі міста заробляють 50 000-60 000 грн на добу. Ресторатори чекають поліпшення ситуації після закінчення Євробачення.

До столиці приїхали близько 20 000 громадян інших країн, наполягає директор Управління туризму Київської адміністрації Антон Тараненко. "Продано близько 60 000 квитків, з яких 30% викупили іноземці", - уточнює він.

Проте інтерес до Євробачення виявився нижчим за прогнозований, про що свідчать проблеми з продажами квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.

Повідомляє biz.liga.net.










ПОШУК ПО ДАТІ