IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Надії рестораторів на двократне зростання відвідувачів і виручки не виправдалися
Пісенний конкурс Євробачення, який проходить в Києві з 9 по 13 травня, не дозволив рестораторам отримати надприбутки. Власники закладів розраховували на двократне зростання відвідуваності, але в більшості столичних кафе, барів і ресторанів напливу гостей не спостерігається. Київська адміністрація заявляє, що в столиці приїхало не менше 20 000 іноземців. У самому центрі міста і біля станції метро Лівобережна в травні учасники ринку фіксують відтік відвідувачів на 20-25% в порівнянні зі звичайним періодом.

Київські кафе, бари і ресторани розраховували в ході пісенного конкурсу збільшити продажі, говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Розрахунок був простим. Страви і напої в більшості столичних закладів приблизно в два-три рази дешевше в порівнянні з країнами ЄС, що дозволить європейцям навіть не дивитися на ціни. "Ціни на страви і напої не підвищувалися", - уточнює вона.

Очікуваного ефекту пісенний конкурс не приніс. "Продажі в першій половині травня не виросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, - повідомив LIGA.net співвласник мережі Піца Челентано в Києві Максим Храмов. - Пожвавлення в зв'язку з проведенням конкурсу Євробачення не помітили".

"Приїхали кілька тисяч чоловік і розчинилися в п'ятимільйонному місті", - говорить співвласник мережі Pesto Cafe Дмитро Погребицький. У заклад мережі на Русанівці зайшло лише кілька іноземців, додає він.

Гірше йдуть справи в закладах в центрі міста і в біля метро Лівобережна. "Відвідуваність упала приблизно на 15-20% в порівнянні зі звичайними днями. Хрещатик перекритий, і кияни сюди практично не їдуть, іноземців трохи", - констатує директор ресторану на Хрещатику, який побажав залишитися неназваним.

В окремі дні кафе, бари і ресторани недорахувалися близько 20% продажів, підтверджує Насонова. В середньому, за її інформацією, закладу в центрі міста заробляють 50 000-60 000 грн на добу. Ресторатори чекають поліпшення ситуації після закінчення Євробачення.

До столиці приїхали близько 20 000 громадян інших країн, наполягає директор Управління туризму Київської адміністрації Антон Тараненко. "Продано близько 60 000 квитків, з яких 30% викупили іноземці", - уточнює він.

Проте інтерес до Євробачення виявився нижчим за прогнозований, про що свідчать проблеми з продажами квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.

Повідомляє biz.liga.net.










ПОШУК ПО ДАТІ