IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Чому Україна щороку провалює приватизацію?

Уряд досі не написав стратегії приватизації, метою якої було би створення максимальної цінності для економіки: збільшення ВВП, створення компаній та робочих місць. Натомість уряд готує щорічний план продажу активів з єдиною метою: отримати кошти для наповнення річного бюджету.



Люба ЧЕРНІКОВА:

«Я переконана, що будь-яка людина, що любить свою роботу чи творчість і виконує її совісно та з любов’ю, буде завжди мати попит та успіх».

Трабл-шутер вже в Івано-Франківську

Далеко не кожному зрозуміла відома така професія як трабл-шутер. Це не дивно, адже зо допомогою до нього звертаються власники компаній чи топ-менеджери у тих випадках, коли проблеми стали по-справжньому нерозв’язні. А щоб допомогти, необхідні специфічні знання і навички. Деяким секретами з журналом «МЕГА» поділився Микола Кучернюк, засновник трабл-шутер компанії «No problem».

Продати не можна залишити

На сьогодні в Україні діє мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення.  Міжнародний Валютний Фонд зобов’язав Україну відкрити ринок землі і дозволити іноземцям купувати українську землю. Чому і навіщо МВФ зобов’язує до таких нововведень і чи вигідно це українському бізнесу та власникам земельних ділянок розповідає  керуючий партнер юридичної компанії «Legis Virtus» Віктор СКОВРОНСЬКИЙ.

Види та методи конкуренції

Конкуренція потрібна людству й ринкам як рушій прогресу. Під конкуренцією розуміють різновид суперництва між людьми, підприємствами, організаціями, країнами для досягнення конкретних цілей. Конкуренція виникає також при змаганні за доступ до ресурсів, за кращі умови виробництва, за можливість контакту з певними цільовими сегментами. 



Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Надії рестораторів на двократне зростання відвідувачів і виручки не виправдалися
Пісенний конкурс Євробачення, який проходить в Києві з 9 по 13 травня, не дозволив рестораторам отримати надприбутки. Власники закладів розраховували на двократне зростання відвідуваності, але в більшості столичних кафе, барів і ресторанів напливу гостей не спостерігається. Київська адміністрація заявляє, що в столиці приїхало не менше 20 000 іноземців. У самому центрі міста і біля станції метро Лівобережна в травні учасники ринку фіксують відтік відвідувачів на 20-25% в порівнянні зі звичайним періодом.

Київські кафе, бари і ресторани розраховували в ході пісенного конкурсу збільшити продажі, говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Розрахунок був простим. Страви і напої в більшості столичних закладів приблизно в два-три рази дешевше в порівнянні з країнами ЄС, що дозволить європейцям навіть не дивитися на ціни. "Ціни на страви і напої не підвищувалися", - уточнює вона.

Очікуваного ефекту пісенний конкурс не приніс. "Продажі в першій половині травня не виросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, - повідомив LIGA.net співвласник мережі Піца Челентано в Києві Максим Храмов. - Пожвавлення в зв'язку з проведенням конкурсу Євробачення не помітили".

"Приїхали кілька тисяч чоловік і розчинилися в п'ятимільйонному місті", - говорить співвласник мережі Pesto Cafe Дмитро Погребицький. У заклад мережі на Русанівці зайшло лише кілька іноземців, додає він.

Гірше йдуть справи в закладах в центрі міста і в біля метро Лівобережна. "Відвідуваність упала приблизно на 15-20% в порівнянні зі звичайними днями. Хрещатик перекритий, і кияни сюди практично не їдуть, іноземців трохи", - констатує директор ресторану на Хрещатику, який побажав залишитися неназваним.

В окремі дні кафе, бари і ресторани недорахувалися близько 20% продажів, підтверджує Насонова. В середньому, за її інформацією, закладу в центрі міста заробляють 50 000-60 000 грн на добу. Ресторатори чекають поліпшення ситуації після закінчення Євробачення.

До столиці приїхали близько 20 000 громадян інших країн, наполягає директор Управління туризму Київської адміністрації Антон Тараненко. "Продано близько 60 000 квитків, з яких 30% викупили іноземці", - уточнює він.

Проте інтерес до Євробачення виявився нижчим за прогнозований, про що свідчать проблеми з продажами квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.

Повідомляє biz.liga.net.










ПОШУК ПО ДАТІ