IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Повз касу: Євробачення не приносить прибутку рестораторам

Надії рестораторів на двократне зростання відвідувачів і виручки не виправдалися
Пісенний конкурс Євробачення, який проходить в Києві з 9 по 13 травня, не дозволив рестораторам отримати надприбутки. Власники закладів розраховували на двократне зростання відвідуваності, але в більшості столичних кафе, барів і ресторанів напливу гостей не спостерігається. Київська адміністрація заявляє, що в столиці приїхало не менше 20 000 іноземців. У самому центрі міста і біля станції метро Лівобережна в травні учасники ринку фіксують відтік відвідувачів на 20-25% в порівнянні зі звичайним періодом.

Київські кафе, бари і ресторани розраховували в ході пісенного конкурсу збільшити продажі, говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Розрахунок був простим. Страви і напої в більшості столичних закладів приблизно в два-три рази дешевше в порівнянні з країнами ЄС, що дозволить європейцям навіть не дивитися на ціни. "Ціни на страви і напої не підвищувалися", - уточнює вона.

Очікуваного ефекту пісенний конкурс не приніс. "Продажі в першій половині травня не виросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, - повідомив LIGA.net співвласник мережі Піца Челентано в Києві Максим Храмов. - Пожвавлення в зв'язку з проведенням конкурсу Євробачення не помітили".

"Приїхали кілька тисяч чоловік і розчинилися в п'ятимільйонному місті", - говорить співвласник мережі Pesto Cafe Дмитро Погребицький. У заклад мережі на Русанівці зайшло лише кілька іноземців, додає він.

Гірше йдуть справи в закладах в центрі міста і в біля метро Лівобережна. "Відвідуваність упала приблизно на 15-20% в порівнянні зі звичайними днями. Хрещатик перекритий, і кияни сюди практично не їдуть, іноземців трохи", - констатує директор ресторану на Хрещатику, який побажав залишитися неназваним.

В окремі дні кафе, бари і ресторани недорахувалися близько 20% продажів, підтверджує Насонова. В середньому, за її інформацією, закладу в центрі міста заробляють 50 000-60 000 грн на добу. Ресторатори чекають поліпшення ситуації після закінчення Євробачення.

До столиці приїхали близько 20 000 громадян інших країн, наполягає директор Управління туризму Київської адміністрації Антон Тараненко. "Продано близько 60 000 квитків, з яких 30% викупили іноземці", - уточнює він.

Проте інтерес до Євробачення виявився нижчим за прогнозований, про що свідчать проблеми з продажами квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.

Повідомляє biz.liga.net.










ПОШУК ПО ДАТІ