IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Чому автострахування залишається лотереєю для водіїв

На ринку "автоцивілки" запрацював пілотний проект з прямого врегулювання. Він передбачає, що в разі ДТП потерпілий отримає відшкодування у своїй страховій компанії, а не у страховика винуватця ДТП. Правда, українське пряме врегулювання виявилося особливим.

В кінці 2016 року у ринку "автоцивілки" запрацював пілотний проект із прямого врегулювання. Такий механізм передбачав, що в разі ДТП потерпілий отримуватиме відшкодування в своїй страховій компанії, а не у страховика, де був застрахований винуватець ДТП.

Правда, українське пряме врегулювання виявилося особливим.

По-перше, "пілот" не є обов'язковим для всіх учасників ринку.

До нього підключено 18 компаній з більш ніж 50, хто продає поліси ОСАГО. На момент запуску проекту їх було 14: "Оранта", "Аха страхування", "Інго Україна", "Універсальна", "Аска", "Провідна", ВУСО, "Княжа", "PZU Україна", Українська страхова група, " Уніка "," Іллічівська "," Арсенал страхування "," Країна ".

За словами генерального директора Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) Володимира Шевченка, ще дві компанії розглядають можливість приєднання до проекту. "Вони подали нам запит на інформацію і вивчають її. Остаточного рішення ще немає", - сказав він.

По-друге, пряме врегулювання працює з обмеженнями. Потерпілий зможе скористатися цією опцією тільки в тому випадку, якщо всі учасники ДТП застраховані в компаніях-учасницях проекту. Також не працює пряме врегулювання, якщо заподіяно шкоду не тільки майну, а й життю.

Ці обмеження призвели до того, що за три місяці кількість відшкодувань у системі прямого врегулювання склали лише 10% від усіх страхових випадків. "За цей час було заявлено понад 1 700 збитків", - підрахував Шевченко.

Раніше страховики оцінювали частку страхових випадків, які потрапляли в жорсткі рамки, 20-30%. Низькі фактичні результати можна пояснити слабкою поінформованістю потерпілих, які зверталися в СК потерпілого.

"Перші пару тижнів після старту проекту кількість звернень обчислювалася одиницями. Наприклад, СК" Арсенал страхування "в січні врегулювала дев'ять справ, що становило не більше 10% від загального числа виплат із "автоцивілки".

При цьому середня сума виплат за прямим врегулювання майже не відрізняється від середньої виплати по класичній системі. Спостерігається менше формалізму в процедурах, спрощується документообіг. Багато операцій відбувається за принципами довіри між страховиками за конкретними страховими подіями.

В результаті ми маємо набагато менше суперечок і скарг з боку клієнтів і страховиків ", - говорить директор департаменту врегулювання збитків регіональної мережі СК" Арсенал страхування "Костянтин Палазов.

За підрахунками Шевченка, середній термін врегулювання по "прямій" системі склав 24 дні, тоді як в рамках звичайної системи потрібно 115 днів.

Середня сума виплати в 2016 році становила 11,8 тис грн, а за системою прямого врегулювання - близько 14 тис грн. Страховики, які платять клієнту компенсацію, зацікавлені в тому, щоб клієнт до них повернувся, тому рідше занижують виплати і йдуть назустріч потерпілому.

Втім, такі результати складно назвати репрезентативними. Хоча 18 компаній-учасниць проекту продають майже 50% полісів ОСАГО, цього недостатньо для повноцінної роботи нового механізму і оцінки результатів.

"Лояльність клієнтів оцінювати рано, а середній термін врегулювання при оцінці за такий короткий проміжок буде нерепрезентативним. Зараз частка заяв з прямим врегулюванням в загальній кількості справ по ОСАГО становить 13%.

Середня виплата по цій системі майже така ж, як за звичайним ОСАГО, різниця становить всього 4%. Говорити про якісь тенденції рано: не можна порівнювати 1 382 виплати за традиційною системою і 90 - за допомогою механізму прямого врегулювання ", - говорить менеджер управління автотранспортного страхування СК" PZU Україна "Павло Корсун.

"Можна констатувати, що страхова сума виплати виросла в середньому на 5-7%. Звичайно, є перші проблеми, але ми їх виявляємо, розбираємося і приймаємо рішення, щоб вони не повторювалися", - говорить глава наглядової ради СК "ВУСО" Олександр Шойхеденко .

У МТСБУ розраховували, що вже в 2017 році нове правило врегулювання стане обов'язковим і пошириться на всіх учасників ринку. Однак на загальних зборах членів бюро 12 квітня ця ініціатива провалилася. Це означає, що поки пряме врегулювання залишиться добровільним.

"У механізму прямого врегулювання є два недоліки. Перший - він не загальний і не обов'язковий. Другий - роль МТСБУ як арбітра недостатня", - вважає глава наглядової ради СК "Саламандра-Україна" Юрія Явтушенко. СК "Саламандра-Україна" не є учасником "пілота".

Проблема в тому, що після того як компанія виплачує компенсацію, вона повинна отримати суму відшкодування, розраховану за певною формулою, від СК винуватця ДТП. Страховики не впевнені, що МТСБУ буде гарантувати виплати, якщо друга сторона не зможе виконати зобов'язання.

Не виключено, що з часом система покаже свої переваги і до неї приєднається більшість СК. Поки такий сценарій видається малой мовірним. Малоймовірний і інший шлях - змінити закон "Про ОСАЦВ" і зробити пряме врегулювання обов'язковим: депутатам страхові проекти не цікаві.

Щоб завоювати лояльність клієнтів, страховики за додаткову плату пропонують опцію прямого врегулювання, яка буде діяти незалежно від кількості учасників ДТП і компанії винуватця ДТП.

Така опція є майже у всіх членів "пілотного" проекту, а також у страховиків, що не підключилися до нього.

"Наша компанія не є учасником системи прямого врегулювання, створеної бюро, але ми ввели власне пряме врегулювання" ОСАГО + "на початку 2016 року. У 2016 році така опція коштувала 60 грн. З 2017 роки ми змінили ціну: 50% від вартості" автоцивілки ", - говорить Явтушенко.

Страховики сподіваються, що в 2017 році позитивних змін буде більше. Наприклад, електронний поліс повинен вирішити проблему шахрайства.

"Електронний поліс з можливістю миттєвого відображення інформації про нього в базі МТСБУ знизить рівень зловживань. Хоча основний збиток наносять випадки продажу полісів" заднім числом "недобросовісними агентами.

До того ж електронний поліс спростить безліч внутрішніх процесів страхової компанії, пов'язаних з виготовленням і придбанням бланків, їх обліком та інвентаризацією, зберіганням і логістикою ", - вважає заступник голови правління СК" Арсенал страхування "Марина Авдєєва.

18 квітня МТСБУ повідомило страховикам про початок роботи тестового майданчика "Електронний поліс".

"Створено програмне забезпечення, на якому буде працювати дата-центр. Тепер черга за страховиками. Кожен повинен адаптувати свою інформаційну систему або придбати ПО у стороннього розробника, що дозволить йому оформляти електронні поліси і з'єднатися з програмним забезпеченням, на якому буде функціонувати дата-центр .

Оптимістичний прогноз початку реалізації електронних полісів - третій квартал 2017 року. Цього нам цілком достатньо, щоб підготуватися до оформлення електронних полісів ", - говорить Корсун.

Шевченко обітцяє, що через рік після запуску електронного полісу паперові бланки будуть виведені з обігу. Крім того, впровадження електронного полісу дозволить очистити ринок від дрібних компаній, які не завжди вчасно і в повному обсязі виконують свої зобов'язання перед клієнтами.

"Дрібні компанії не готові інвестувати в IT-технології. Також буде вирішена проблема з полісами компаній, які втратили ліцензію, але їх бланки досі" ходять "по ринку. Від цих змін виграє споживач. Він почне отримувати більш якісний сервіс в надійних компаніях ", - вважає він.

Правда, одними зусиллями МТСБУ шахрайство перемогти не можна.

"Для контролю наявності у водіїв страхового покриття поліції потрібно надати інструмент перевірки. Моторне бюро над цим працює. Інструмент може з'явитися вже в 2017 році. Одночасно з цим страховики повинні отримати доступ до бази даних поліції про ДТП", - говорить Корсун.

Також в 2017 році ринок ОСАГО продовжать залишати його учасники. За даними МТСБУ, в 2014-2016 роках членство в бюро втратили 26 страховиків.

              Топ-10 страхових компаній в сегменті ОСАГО, 2016 рік

компанія                                                       трахові премії, млн грн

"Оранта"                                                        282,668

"Провідна"                                                     265,867

ТАС                                                               209,108

УПСК                                                             185,141

"Уніка"                                                           167,800

"Княжа"                                                         160,972

"Аха страхування"                                          141,033

"PZU Україна"                                                 130,075

"Домінанта"                                                     108,834

"Альфа-гарант"                                                100,096

"На ринку відсутнє регулювання. Нацкомфінпослуг посилює вимоги до активів, якими покриваються страхові резерви, але перевірити, чи виконують компанії ці вимоги, регулятор не може, поки діє мораторій на перевірки. Навіть комісія визнає, що більшість активів покрито" сміттєвими "цінними паперами" , - говорить Явтушенко.

За оцінками Шойхеденко, мова може йти про виведення з ринку двох-трьох компаній.

"Ми спостерігаємо багато швидких злетів і падінь компаній, пов'язаних з швидким зростанням або втратою прибутковості без особливої ​​відповідальності за виплати. Президія МТСБУ розробив" захисний "механізм, який непогано себе зарекомендував: внесення гарантійної суми за продані поліси.

Даний механізм не дозволить недобросовісним компаніям швидко нарощувати прибуток або виплачувати високі комісійні. Це привіт до стабілізації ринку, і ми не будемо спостерігати швидких злетів невідомих компаній в першу десятку страховиків ", - сподівається Шойхеденко.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ