IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Індекс споживчих цін у квітні 2017 року

Індекс  споживчих  цін  у  квітні  2017 року

За даними Державної служби статистики, ціни на споживчому ринку в квітні 2017р. порівняно з попереднім місяцем в Україні зросли на 0,9%, з початку року – на 4,9% (без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя та частини зони проведення АТО), в області – на 1,0% та 5,9% відповідно.

Приріст споживчих цін у квітні зафіксовано в усіх регіонах країни: від 0,7–1,0% у Київській, Львівській, Одеській, Сумській, Харківській, Вінницькій, Волинській, Закарпатській, Луганській, Хмельницькій, Черкаській, Кіровоградській, Полтавській, Дніпропетровській, Івано-Франківській, Чернігівській та м.Києві до 1,1–1,4% у Донецькій, Тернопільській, Житомирській, Запорізькій, Рівненській, Херсонській, Миколаївській та Чернівецькій областях.

На споживчому ринку області в квітні продукти харчування та безалкогольні напої подорожчали на 1,3%. На 7,5–0,9% зросли ціни на овочі, фрукти, м‘ясо та м’ясопродукти, безалкогольні напої, макаронні вироби, соняшникову олію, цукор, кисломолочну продукцію, хліб. Водночас суттєво (на 18,2%) подешевшали яйця, на 2,8–1,0% – гречані крупи, масло та молоко.

Ціни на алкогольні напої та тютюнові вироби підвищилися на 2,4%, у т.ч. на тютюнові вироби – на 3,9%, на алкогольні напої – на 1,4%.

Зниження цін (тарифів) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива на 0,2% відбулося за рахунок коригування тарифів з утримання будинків та прибудинкових територій у м.Коломиї на 2,7%.

Підвищення цін на транспорт у цілому на 1,0% спричинено в основному  подорожчанням палива та мастил – на 1,2%.

У сфері зв’язку ціни зросли на 2,9%, що пов’язано з подорожчанням поштових послуг на 42,4% та мобільного зв’язку – на 4,8%.

Інформує Головне управління статистики в Івано-Франківській області.










ПОШУК ПО ДАТІ