IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Обсяг реалізованої промислової продукції підприємствами міст та районів області у січні–березні 2017 року

Обсяг реалізованої промислової продукції  підприємствами міст та районів області у січні–березні 2017 року

За січень–березень 2017р. підприємствами області реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на 10,7 млрд.грн, що склало 2% її загального обсягу по Україні.

Суттєві обсяги реалізації забезпечили підприємства міст Івано-Франківська (33,4% загальнообласного обсягу), Бурштина (28,8%), Калуша (8,3%), Тисменицького (8,4%), Долинського (6%), Рожнятівського (4,8%) та Надвірнянського (3,4%) районів. Частка реалізованої продукції підприємств Рогатинського району склала 1,8%, м.Коломиї – 0,9%, Снятинського – 0,8%, Богородчанського – 0,6%, м.Болехова, Галицького та Коломийського районів – по 0,5%, Городенківського – 0,4%, Калуського та Косівського районів – по 0,3%, м.Яремче, Верховинського та Тлумацького районів – по 0,1%.

У розрахунку на одну особу населення області промислової продукції реалізовано на 7,8 тис.грн. Вищий, ніж у середньому по області, цей показник у містах Бурштині (198,5 тис.грн), Івано-Франківську (14,1 тис.грн), Калуші (13,3 тис.грн), Тисменицькому (10,9 тис.грн) та Долинському (9,2 тис.грн) районах.

В обсязі реалізованої продукції за основними промисловими групами 65,8% займала енергія, 23,7% – товари проміжного споживання, 7,8% – споживчі товари короткострокового та тривалого використання, 2,7% – інвестиційні товари. Вищою, ніж в середньому по області, частка енергії в обсягах реалізації була у містах Бурштині (99,7%), Івано-Франківську (77,5%), Косівському (79,9%), Долинському (79,2%) та Калуському (67,7%) районах; частка споживчих товарів короткострокового та тривалого використання – у містах Болехові (53,5%), Коломиї (38,2%), Івано-Франківську (11,5%), Калуші (10,3%), Городенківському (83,5%), Галицькому (43,5%), Рогатинському (35,6%), Верховинському (34,6%), Коломийському (33,5%), Снятинському (28,9%), Тлумацькому (14,3%), Косівському (12,8%) та Надвірнянському (8,3%) районах; частка інвестиційних товарів – у містах Івано-Франківську (6,5%), Калуші (4,5%), Коломиї (3,7%) та Калуському районі (11,3%). Товари проміжного споживання переважали у містах Болехові, Калуші, Коломиї, Яремче, Богородчанському, Верховинському, Галицькому, Коломийському, Надвірнянському, Рожнятівському, Снятинському, Тисменицькому та Тлумацькому районах, де їх частка у загальному обсязі реалізованої продукції склала 43–98%.

 Інформує Головне управління статистики в Івано-Франківській області.










ПОШУК ПО ДАТІ