IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Як юрист зі Львова створив нотатник з 21-го століття. Історія Senstone

Перетворювати голосові нотатки у текст за допомогою витонченого кулону зможуть тисячі людей по всьому світу вже за півроку.

Створений львів'янином Назаром Федорчуком і його командою гаджет Senstone зібрав необхідні 50 тис. дол на Kickstarter лише за 36 годин кампанії. Всього ж майже за 40 днів Senstone отримав 302 тис. дол від 2745 інвесторів зі всього світу.

Головна цінність продукту, який викликав такий ажіотаж — перетворення голосових нотаток у текст "на льоту", за допомогою дуже компактного, зручного і модного пристрою у формі кулона або браслета.

Про величезний попит на український гаджет написали провідні міжнародні видання. Сам Федорчук успіх сприймає спокійно, і готується всі зібрані кошти інвестувати в запуск виробництва, яке скоріше за все буде розташоване в одній з країн Азії.

Зараз у стартапа вже є більше 5000 замовлень.

Поєднати непоєднуване

"Ідея проекту прийшла просто, — розповідає Федорчук. — Я людина забудькувата і одного разу, коли йшов з другом по парку, то подумав, якби було класно мати таку брошку, на яку ти у будь-який момент натиснув і надиктував те, що в тебе на думці. Все з того і почалося. Це був 2014 рік".

Ідеолог Senstone не має технічної освіти. Федорчук у 2001 році закінчив юридичний факультет Львівського національного університету імені Івана Франка. В 2004 він став випускником британського Оксфордського університету.

А в 2007 році інноваційний підприємець переїхав до Києва працювати в проекті Департамента юстиції США, який займався реформою кримінальної юстиції в Україні. Далі була робота у посольстві США.

"Я відчув потребу змін, потребу росту, — каже Федорчук, відповідаючи на питання, як він потрапив у бізнес інноваційних технологій з юриспруденції. — Мені завжди імпонували технології тим, що вони мають дуже цікаві можливості для поєднання нових речей зі старими речами. Коли поєднуєш якісь раніше непоєднувані речі, інколи з цього виходить дещо дуже цікаве. Тому новизна, я б сказав, навіть інтрига цієї сфери, мене і спонукала залишити те, чим я раніше займався".

На момент завершення роботи в посольстві Федорчук працював над втіленням двох технологічних проектів. Один з них плавно завершився, а другим став Senstone. Враховуючи гуманітарну освіту підприємець став організатором і ідеологом проекту. Він шукав дизайнерів, розробників "заліза" і софта.

Протягом двох років до проекту приєднувались різні люди. Влітку 2016 року до Федорчука приєднався його знайомий програміст Маркіян Мацех, який працював в одній з відомих українських аутсорсінгових компаній. Мацех став директором по продукту. Наразі він займається технічною стороною продукту.

Загалом над Senstone працює приблизно десяток людей. Над "залізом" — до трьох осіб, над софтом — до чотирьох. Є радник і ангельский інвестор Роман Кравченко, засновник софтверної компанії LiveBoard.

Головна інновація

Якщо ідея Senstone з’явилася влітку 2014 року, то перший прототип — у квітні 2015 року. З того часу гаджет пройшов ще чимало ітерацій доки в січні 2017 року на виставці CES у Лас-Вегасі був представлений третій повністю функціональний прототип з мобільним додатком. А вже 7 лютого стартувала кампанія на Kickstarter.

Сам гаджет являє собою кліпсу діаметром до 3 см, товщиною майже 9 мм, вага — 29 г. Її можна носити на шиї, одязі, чи на руці в комплекті браслету. Пристрій має одну кнопку, яка вмикає і вимикає запис, мікрофон, індикатор запису. Всередині є багатоядерний процесор, захищений Bluetooth, флеш-пам’ять, акселерометр і акумулятор. Заряду батереї на 80 mAh вистачає на 4 дні роботи, а флеш пам’ять розрахована на 100 тис циклів запису.

Senstone працює з "хмарною" системою розпізнавання мови Nuance Recognizer. Систему розробляє американська транснаціональна корпорація Nuance Communications. Nuance Recognizer розпізнає 56 мов, проте Senstone поки що підтримує 12 мов. Серед них є українська, російська та англійська.

За словами Федорчука, система демонструє дуже високий відсоток розпізнавання людської мови завдяки роботі безпосередньо в "хмарному" сервісі і машинному навчанню.

Крім бізнес-моделі з виробництва і продажу пристрою, Федорчук каже про бізнес-модель продажу підписок. Скоріше за все, буде створена безплатна та платна підписка на розпізнавання голосових нотаток. Якість розпізнавання голосу у платній підписці буде вищою.

Зараз Senstone можна замовити на Indiegogo з доставкою у серпні 2017 за 100 доларів. У роздробі пристрій буде продаватися орієнтовно за 165 доларів.

План — вийти на експоненціальний зріст

Після закінчення 17 березня 2017 року кампанії на Kickstarter, вона автоматично подовжилася на Indiegogo. З того моменту інвестори Indiegogo інвестували у Senstone ще більше 20 тис дол. Загальна сума інвестицій зараз сягає 324 тис. дол.

За словами Федорчука, зараз компанія повинна поставити не менш 5000 пристроїв. Близько 90% з них підуть англомовним клієнтам. Тож зараз команда направила всі свої зусилля на налагодження виробництва продукту.

"Нашими першими посівними інвестиціями фактично стали кошти, які ми отримали на Kickstarter, — каже СЕО Senstone. — Тому зараз ми не маємо гострої потреби в інвестиціях. Проте вже почали планувати фандрейзінг, оскільки приблизно в межах півроку ми хотіли б розширювати команду і під це брати інвестиції. Тому ми шукаємо партнерів".

На питання, який об’єм інвестицій потрібен, ідеолог стартапу каже, що це буде ясно через три місяці.

Федорчук каже, що тестова партія пристрою показала зацікавленість з боку лікарів. Є запит з боки дистрибуторів, що працюють в галузі охорони здоров’я США. Лікарям незручно носитися з телефоном, чи планшетом, краще мати маленький пристрій, куди можна надиктовувати нотатки.

З попиту на Kickstarter стало зрозуміло, що ринок гаджету доволі глобальний, а тому США найбільш логічна точка відліку для початку глобальної роботи. Тому до кінця 2017 року Федорчук планує запустити продаж на Amazon напередодні Різдва і на День Валентина вийти на поступальний чи експоненціальний зріст.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ