IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Секонд-хенди поповнюють бюджет України на 600 млн гривень

Секонд-хенди поповнюють бюджет України на 600 млн гривень

Україна посіла сьоме місце за кількістю імпортованого секонд-хенду. Щороку до нас завозять понад 90 тис. тонн вживаного одягу. А з його оподаткування у бюджет країни надходить 600 млн гривень. 

Про це йдеться у сюжеті інформаційно-аналітичного тижневика «Перші про головне. Деталі».

Абсолютно безкоштовно європейці віддають свій непотрібний одяг і взуття. Вони вкладають його до спеціальних контейнерів. На цій благодійності і заробляють українці.

«Я приношу до контейнерів те, у чому ходити вже точно не буду – футболки, штани, светри тощо. Далі, раз у місяць відповідні організації виймають одяг та передають його тим, хто цього найбільше потребує», – каже український емігрант в Німеччині Сергій Моїсеєнко.

Однак те, що чоловік наче віддав безкоштовно нужденним, згодом може опинитись в Україні. Речі тут перепродають. Лише минулого року, згідно офіційних даних, в Україну завезли більше 90 тис. тон поношеного одягу. Виручка з цього продажу дорівнює 3090 млрд гривень.

«Торгівля секонд-хендом вигідна всім – і оптовикам, і тим, хто торгує у роздріб. В Україну найчастіше одяг постачається із Європи, США і Великої Британії. Товар із останньої країни є елітний. Зрештою, поділивши поношені речі на певні категорії, можна сказати, що Україна споживає секонд найвищої якості», – розповідає власник компанії-дилера секонд-хенду Тенгіз Асланян.

Від категорії залежить і ціна. В середньому вона коливається від 10-ти до 350-ти гривень за кілограм. Можна купити навіть цілий мішок. Є 100-кілограмові баули, є й дещо менші – по 45 кг. Це така своєрідна лотерея, кажуть продавці на ринку. В одному можуть знаходитись дуже якісні речі, тоді як у іншому – сміття.

Тож українці воліють купувати одяг безпосередньо у спеціальних магазинах. Туди злітається найбільша кількість покупців у дні завозу. Серед тих, хто вскочив першими, є так звані мисливці за брендами. Це люди, які потім перепродають відібрані речі. Вони знають, де і як краще продати затребуваний товар.

«Це повністю прозорі бізнес-стосунки. У Європі старий одяг може коштувати від 35-ти центів за кілограм до 2, 5 доларів. Тільки при перетині кордону з кожного долара ми авансом платимо 25 центів у бюджет країни», – каже голова асоціації дилерів секонд-хенду в Україні Владислав Мясоєдов.

Уживаний одяг з благодійності на товар перетворюється ще в Європі. Там покладені у контейнер речі забирають певні організації. Вони його сортують, дезінфікують парою, пакують та продають. А на отримані гроші купують, наприклад, медичне обладнання для лікарень у своїй країні. 

Повідомляє zik.ua.










ПОШУК ПО ДАТІ