IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в міжнародному рейтингу за темпами розвитку електромобілів, випередивши такі країни, як США, Нідерланди та Японія.

Дослідження опублікувало незалежне видання про електротранспорт InsideEVs.com, пише AIN.ua.

Швидше електричний транспорт розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї. Місце в рейтингу визначалося наступним чином: кожна країна, яка прийняла в участь в дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями.

Серед них - політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі.

Максимальний бал, який можна було отримати - 100, однак лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.

Головна причина, за якою Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, - швидке зростання частки електрокарів в числі нових автомобілів, куплених українцями в минулому році.

За даними InsideEVs.com, серед машин, зареєстрованих вперше в 2016 році, на електромобілі припадає 4%.

Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс в п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500.

При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них - Nissan Leaf.

"Мотивація цього" українського електромобільного дива "цілком зрозуміла: з огляду на те, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такий особистій формі втілилося бажання втерти носа Великій Нафті", - пише журналіст InsideEVs.com.

Україна набагато випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів.

Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджерів, в основному китайського виробництва.

На п'яте місце України в рейтингу вплинула і невелика підтримка електрокарів державою. Йдеться про прийняття наприкінці 2015 року законопроекту №1674, який скасував ввізне мито на електромобілі.

Втім, в цій області ще є куди розвиватися. Наприклад, в грудні 2016 року до Верховної Ради внесли законопроект #5494 про скасування ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року. Закон досі не розглянуто.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ