IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Чому Україна щороку провалює приватизацію?

Уряд досі не написав стратегії приватизації, метою якої було би створення максимальної цінності для економіки: збільшення ВВП, створення компаній та робочих місць. Натомість уряд готує щорічний план продажу активів з єдиною метою: отримати кошти для наповнення річного бюджету.



Люба ЧЕРНІКОВА:

«Я переконана, що будь-яка людина, що любить свою роботу чи творчість і виконує її совісно та з любов’ю, буде завжди мати попит та успіх».

Трабл-шутер вже в Івано-Франківську

Далеко не кожному зрозуміла відома така професія як трабл-шутер. Це не дивно, адже зо допомогою до нього звертаються власники компаній чи топ-менеджери у тих випадках, коли проблеми стали по-справжньому нерозв’язні. А щоб допомогти, необхідні специфічні знання і навички. Деяким секретами з журналом «МЕГА» поділився Микола Кучернюк, засновник трабл-шутер компанії «No problem».

Продати не можна залишити

На сьогодні в Україні діє мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення.  Міжнародний Валютний Фонд зобов’язав Україну відкрити ринок землі і дозволити іноземцям купувати українську землю. Чому і навіщо МВФ зобов’язує до таких нововведень і чи вигідно це українському бізнесу та власникам земельних ділянок розповідає  керуючий партнер юридичної компанії «Legis Virtus» Віктор СКОВРОНСЬКИЙ.

Види та методи конкуренції

Конкуренція потрібна людству й ринкам як рушій прогресу. Під конкуренцією розуміють різновид суперництва між людьми, підприємствами, організаціями, країнами для досягнення конкретних цілей. Конкуренція виникає також при змаганні за доступ до ресурсів, за кращі умови виробництва, за можливість контакту з певними цільовими сегментами. 



Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в міжнародному рейтингу за темпами розвитку електромобілів, випередивши такі країни, як США, Нідерланди та Японія.

Дослідження опублікувало незалежне видання про електротранспорт InsideEVs.com, пише AIN.ua.

Швидше електричний транспорт розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї. Місце в рейтингу визначалося наступним чином: кожна країна, яка прийняла в участь в дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями.

Серед них - політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі.

Максимальний бал, який можна було отримати - 100, однак лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.

Головна причина, за якою Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, - швидке зростання частки електрокарів в числі нових автомобілів, куплених українцями в минулому році.

За даними InsideEVs.com, серед машин, зареєстрованих вперше в 2016 році, на електромобілі припадає 4%.

Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс в п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500.

При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них - Nissan Leaf.

"Мотивація цього" українського електромобільного дива "цілком зрозуміла: з огляду на те, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такий особистій формі втілилося бажання втерти носа Великій Нафті", - пише журналіст InsideEVs.com.

Україна набагато випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів.

Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджерів, в основному китайського виробництва.

На п'яте місце України в рейтингу вплинула і невелика підтримка електрокарів державою. Йдеться про прийняття наприкінці 2015 року законопроекту №1674, який скасував ввізне мито на електромобілі.

Втім, в цій області ще є куди розвиватися. Наприклад, в грудні 2016 року до Верховної Ради внесли законопроект #5494 про скасування ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року. Закон досі не розглянуто.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ