IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Які українські компанії зможуть заробити на зону вільної торгівлі з Канадою

Українські підприємці поки дуже мало експортують в Канаду. Тому не варто очікувати, що договір про зону вільної торгівлі принесе нашій економіці швидкі і суттєві бонуси. Delo.UA аналізувало, який український бізнес отримає найбільшу вигоду від вільного доступу до канадського ринку.



Питання на 600 мільярдів, або Що не так із статистикою ВВП в Україні

Статистики визначають ВВП двома методами. Неспівпадіння між методами в Україні сягає 600 млрд грн. Можливо, час з'ясувати, який розмір української економіки?

Інвестиції країни-агресора: в який бізнес Росія вкладала гроші в Україні

Росія, яку Україна визнала країною-агресором, залишається одним із найбільших інвесторів до української економіки. Радіо Свобода з’ясовувало, що це за інвестиції, і чи добре для України, що вони приходять на українські терени.

Артем Тимошенко: безготівковий розрахунок і дирижаблі фінансового ринку

В кінці 19 століття аналітики прогнозували, що небо стане найшвидшим шляхом пересування, а дирижаблі стануть флагманами міжнародних перевезень. Але проіснувавши всього кілька десятків років, величезні неповороткі гіганти пішли в небуття. Їх витіснили набагато більш швидкісні і дешеві літаки. Небо дійсно стало найшвидшим шляхом сполучення, і час розсудив, якій технології віддати перевагу. Сьогодні фінансовий ринок так само стоїть на роздоріжжі. Україна, згідно з програмою розвитку фінансового сектору до 2020 року, «взяла курс на безготівку», але поки державна програма й реальний фінансовий сектор так само далекі один від одного, як літак і дирижабль.

Що потрібно зробити компанії, щоб вийти на міжнародні ринки?

Десять ключових країн-імпортерів українських товарів споживають більше 50% нашого експорту. Delo.ua проаналізувало, що українському бізнесу слід враховувати, щоб успішно вийти на міжнародні ринки і диверсифікувати збут.

Cвою продукцію українські підприємці продають в 150 країнах. Втім, понад 52% загальної виручки забезпечує десятка найбільших країн-імпортерів наших товарів. Це Росія, Єгипет, Польща, Туреччина, Італія, Китай, Індія, Німеччина, Угорщина та Іспанія. У минулому році експортна виручка від продажу товарів за кордон склав $ 36 млрд, а надходження від експорту послуг за підсумками 9 місяців 2016 го перевищили $ 6,97 млрд.



Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в міжнародному рейтингу за темпами розвитку електромобілів, випередивши такі країни, як США, Нідерланди та Японія.

Дослідження опублікувало незалежне видання про електротранспорт InsideEVs.com, пише AIN.ua.

Швидше електричний транспорт розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї. Місце в рейтингу визначалося наступним чином: кожна країна, яка прийняла в участь в дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями.

Серед них - політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі.

Максимальний бал, який можна було отримати - 100, однак лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.

Головна причина, за якою Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, - швидке зростання частки електрокарів в числі нових автомобілів, куплених українцями в минулому році.

За даними InsideEVs.com, серед машин, зареєстрованих вперше в 2016 році, на електромобілі припадає 4%.

Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс в п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500.

При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них - Nissan Leaf.

"Мотивація цього" українського електромобільного дива "цілком зрозуміла: з огляду на те, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такий особистій формі втілилося бажання втерти носа Великій Нафті", - пише журналіст InsideEVs.com.

Україна набагато випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів.

Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджерів, в основному китайського виробництва.

На п'яте місце України в рейтингу вплинула і невелика підтримка електрокарів державою. Йдеться про прийняття наприкінці 2015 року законопроекту №1674, який скасував ввізне мито на електромобілі.

Втім, в цій області ще є куди розвиватися. Наприклад, в грудні 2016 року до Верховної Ради внесли законопроект #5494 про скасування ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року. Закон досі не розглянуто.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ