IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Чому автострахування залишається лотереєю для водіїв

На ринку "автоцивілки" запрацював пілотний проект з прямого врегулювання. Він передбачає, що в разі ДТП потерпілий отримає відшкодування у своїй страховій компанії, а не у страховика винуватця ДТП. Правда, українське пряме врегулювання виявилося особливим.



ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ З 1-ГО ТРАВНЯ ЧОМУСЬ СХОЖЕ НА ЗЛИЙ ЖАРТ

Перше травня стало не тільки святковим днем і нагодою взяти участь у демонстрації, або зустрітися з родичами, або покопатися в городі, а чи навіть посмажити шашлики. У цей день збільшився прожитковий мінімум для всіх українців, що відбулося «згідно із запланованими відрахуваннями з Державного бюджету України на 2017 рік». 

Нафта і дурість. 5 нещасних країн, які сидять на "чорному золоті"

Жителі країн, які мають великі запаси природних ресурсів, не завжди можуть похвалитися високим рівнем життя. ЕП зробила підбірку найбільш безглуздих проектів, які демонструють це.

Як юрист зі Львова створив нотатник з 21-го століття. Історія Senstone

Перетворювати голосові нотатки у текст за допомогою витонченого кулону зможуть тисячі людей по всьому світу вже за півроку.

Що заважає побудувати Кремнієву долину в Україні?

Українські стартапи давно перемагають на світовому рівні, але вітчизняний бізнес-клімат стримує розвиток галузі. ЕП з'ясовувала, що відбувається у найбільш інноваційному секторі країни.



Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в рейтингу з розвитку електрокарів

Україна посіла п'яте місце в міжнародному рейтингу за темпами розвитку електромобілів, випередивши такі країни, як США, Нідерланди та Японія.

Дослідження опублікувало незалежне видання про електротранспорт InsideEVs.com, пише AIN.ua.

Швидше електричний транспорт розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї. Місце в рейтингу визначалося наступним чином: кожна країна, яка прийняла в участь в дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями.

Серед них - політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі.

Максимальний бал, який можна було отримати - 100, однак лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.

Головна причина, за якою Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, - швидке зростання частки електрокарів в числі нових автомобілів, куплених українцями в минулому році.

За даними InsideEVs.com, серед машин, зареєстрованих вперше в 2016 році, на електромобілі припадає 4%.

Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс в п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500.

При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них - Nissan Leaf.

"Мотивація цього" українського електромобільного дива "цілком зрозуміла: з огляду на те, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такий особистій формі втілилося бажання втерти носа Великій Нафті", - пише журналіст InsideEVs.com.

Україна набагато випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів.

Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджерів, в основному китайського виробництва.

На п'яте місце України в рейтингу вплинула і невелика підтримка електрокарів державою. Йдеться про прийняття наприкінці 2015 року законопроекту №1674, який скасував ввізне мито на електромобілі.

Втім, в цій області ще є куди розвиватися. Наприклад, в грудні 2016 року до Верховної Ради внесли законопроект #5494 про скасування ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року. Закон досі не розглянуто.

Пише epravda.










ПОШУК ПО ДАТІ