IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Косів переміг у міжнародному конкурсі – експерти зроблять місто креативним

Косів переміг у міжнародному конкурсі – експерти зроблять місто креативним

Прикарпатський райцентр Косів отримає стратегію розвитку культури та креативних індустрій. Міжнародні експерти розроблять для міста конкретний план дій в рамках програми «Креативні міста та регіони», пише УП. Життя.

Косів став одним із шести міст-фіналістів конкурсного відбору, повідомляє прес-служба програми «Культура і креативність» ЄС і Східного партнерства.

Переможців обрали серед 84 заявок. Крім українського Косова, стратегії розвитку культурного сектора отримають міста Сісіан (Вірменія), Свєтлогорськ (Білорусь) та Орхей (Молдова), а також регіони Мцхета-Мтіанеті (Грузія) і Шамкір (Азербайджан).

У прес-службі програми повідомили, що розробка програми розвитку триватиме протягом березня-вересня 2017 року.

Ініціатором участі Косова в програмі була міська влада, яка мотивувала свій інтерес прагненням зберегти та адаптувати традиційну культуру регіону до викликів сучасного світу. У своїй заявці косівська мерія акцентувала увагу на унікальних місцевих ремеслах і фестивалях, а також двох розташованих поблизу креативних центрах: «Хата-Майстерня» і «Дідова хатчина».

Будучи популярним курортом у другій половині ХІХ ст. – першій половині ХХ ст., Косівщина має потенціал знову повернутись на туристичну мапу Східної Європи, переконані апліканти.

Інформує report.if.ua.










ПОШУК ПО ДАТІ